2014. szeptember 10., szerda

-1 szemüveg

Tegnap Tom letörten érkezett a suliból és kiderült, összetörte mérgében a szemüvegét :(((


Rosszul érezte magát, mert tudta, hogy amit csinált, nem volt túl jó húzás. Ráadásul utána egész nap nem látott. Félt, hogy mit fogok szólni. Ezek mind pozitív dolgok, ha az ember tudja, hogy akár olyan gyerek is lehetne, aki minderre tesz magasról. . Míg régen egy napba besűrítve is volt több dührohama, ezek az alkalmak drasztikusan lecsökkentek, most már alig van ilyen. Ez is pozitívum. És felelősségérzete is van, felajánlotta a zsebpénzét az új szemüvegért.

Minderre hogy reagáltam? Elmondtam neki, hogy ne féljen, mert tudhatná, hogy velem lehet beszélni, nem tartom magam egy vadállatnak és bár nem örülök neki, hogy ilyen költségekbe ver engem az új szemüveg által, annak örülök, hogy senki és semmi másnak nem esett baja. Annak is, hogy felvállalja, és belátja, hogy hülyeséget csinált. Hogy beleadja a saját pénzét a következőbe, beleegyeztem és megkértem, ha legközelebb hasonló helyzet áll elő, amikor már nem tudja magát türtőztetni vagy számoljon tízig, vagy kéredzkedjen ki a teremből pár percre, vagy mindkettőt egyszerre.

Szóval összegezve akár szomorkodhatnék is, de már nem látom annyira rossznak az irányt, ami felé tartunk. Felelősségvállaló, és magát jobban megismerni vágyó ember kezd lenni és ez jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése