2014. november 17., hétfő

Pókerarc

Megyek be a szobába, Tom az ágyon fekszik. Az arcán közömbösség. Kérdezem:
- Mi újság? Hogy érzed most magad? Jól vagy?
Mire Tom:
- Jól. Én így érzem magam jól, ha így nézek ki. Nem értem, a suliban többször kérdezgetik tőlem, osztálytársak és osztályfőnök, hogy valami baj van-e. Nehéz elhinni, hogy én így nézek ki, amikor jól vagyok?
- Nézd, Tom, ha az emberek jól érzik magukat, vagy jókedvűek, általában mosolyognak. Nem mindig és mindenki, de az látszik az arcukon. A te arcodon semmi nem látszik.
Tom erőltetetten széthúzza a száját:
- Ha én így tartanám a számat, elhinnék, hogy jól vagyok?
- Tom, az nem mosoly, hanem vicsorgás, amit most művelsz, nem hinném, hogy ettől látszanál jobb kedvűnek.- ezt már nem bírtam ki nevetés nélkül.
Szóval marad minden a régiben... Tom akkor érzi magát jól, amikor nem látszik rajta, hogy jól érzi magát. Vagy valami ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése